کسانی که سابقه اگزما، آسم و سایر آلرژی ها را دارند هنگام کار با دکلره باید بیشتر حواس شان را جمع کنند زیرا مواد دکلره بسیار قوی است و می تواند تمام این عوارض را فعال و تشدید کند.

هنگام استفاده از مواد اکسیدان اگر غلظت موادی که روی سر گذاشته می شود بیش از اندازه باشد، این مواد باعث ایجاد سوختگی پوست کف سر می شوند، زیرا به سرعت با پروتئین های پوست و مو ترکیب می شوند و می توانند حالت سوختگی روی پوست به وجود بیاورند.

دکلره کردن موها

دکلره کردن موها از آن دسته فعالیت های زیبایی است که تغییر زیادی در چهره فرد ایجاد می کند. وقتی مو را دکلره می کنید، مو دچار آسیب شیمیایی می شود، زیرا بافت طبیعی آن از بین می رود و مو خشک و آسیب دیده می شود. از طرف دیگر مویی که در معرض مواد دکلره نامناسب قرار گرفته باشد به اصطلاح آرایشگرها می سوزد و وقتی مو این حالت را پیدا می کند دیگر کاملا از بین رفته است و با هیچ روشی دوباره زنده نخواهد شد.

اگر قصد انجام تتوی ابرو دارید و تا به حال این کار را انجام نداده اید، متخصصان زیبایی به شما توصیه می کنند که برای اولین بار نزدیک سال نو این کار را انجام ندهید. تتو جدای از التهابی که برای پوست ایجاد می کند، ممکن است برای اولین بار به شکل و رنگ دلخواه شما درنیاید و به ترمیم نیاز داشته باشد. انجام تتو توسط یک فرد مجرب با مواد شیمیایی نسبتا بی خطر و در شرایط استریل و ابزارهای یک بار مصرف هم می تواند با عارضه همراه شود.