سس مایونز: سسی که این روزها با نام مایونز به فروش می‌رسد حاوی ترکیباتی چون روغن، تخم‌مرغ، سرکه، شکر و سایر افزودنی‌های مجاز بوده و پرکالری ترین سس محسوب می‌شود.

هر قاشق غذاخوری آن حاوی 110 کالری و در هر 100 گرم آن حدود 720 کالری انرژی نهفته است به دلیل آن‌که میزان چربی و تخم‌مرغ آن بالاست برای افراد چاق، مبتلایان به نقرس و کلسترول بالا محدودیت مصرف دارد.

سس سبزیجات: این سس علاوه برترکیبات اولیه سس سفید حاوی سبزیجات معطر، پیاز، خیارشور و پودرسیر است و در هر 100 گرم آن 556‌ ـ‌380 کالری انرژی نهفته است. این سس در مقایسه با مایونز کالری کمتری دارد و برای افراد مبتلا به ناراحتی‌های گوارشی سس مناسبی نیست.

سس سالاد: نوع دیگری است که طعم متفاوت و بسیار لذیذتری دارد. در هر 100 گرم آن 450‌ـ‌360 کالری انرژی وجود دارد. نمک آن در مقایسه با سایر سس‌ها بیشتر و برای مبتلایان به فشار خون بالا، نارسایی کلیوی و افراد دارای سنگ کلیه محدودیت مصرف دارد. جالب آن‌که اخیرا سس‌هایی با نام سس ماست نیز تولید شده است که با 26 گرم چربی در هر 100 گرم حاوی 352 کالری انرژی است.

سس خردل: این سس را می‌توان در گروه سس‌های سفید طبقه بندی کرد؛ چراکه ترکیبات این سس مشابه مایونز است با این تفاوت که پودر خردل به آن افزوده شده است. این سس همچون مایونز پرچرب است و کالری آن نزدیک به کالری مایونز بوده و می‌تواند هنگام مصرف موجب سوزش و تحریک چشم و بینی شود. اگر میزان خردل این سس بالاتر از سایر ترکیبات آن باشد به دلیل دارا بودن ترکیبات گوگردی ضدعفونی‌کننده دستگاه گوارش بوده و با تحریک و تسریع ترشح بزاق و شیره معدی به هضم غذا کمک کرده و به علت سدیم بالا باعث تشنگی می‌شود.

این را هم بدانید اگرچه نمک و سرکه موجود در انواع سس‌ها تا حدودی از رشد میکروب‌ها می‌کاهد، اما به دلیل آن‌که مصرف زیاد آن طعم سس را تغییر می‌دهد در صنعت از مواد نگهدارنده ضدکپک، ضدمخمر و ضدباکتری در انواع آن استفاده می‌شود؛ نکته مهم‌تر آن‌که سس‌های سفید لزوما باید در یخچال نگهداری شود.


از مطالب دیگر وب نیز دیدن فرمایید :


خرید داروی کلفت کننده سریع الت ویاگرا


خرید قرص شق کننده قوی الت ویاگرا قرمز

خرید قرص راست کننده قدرتمند الت ویاگرا

خرید داروی اصلاح کجی الت

خرید قرص ویاگرا قرمز رنگ اصل خارجی


افزایش دهنده یک ساعت ارضا نشدن مردان با قرص ویاگرا


خرید قرص افزایش دهنده میل جنسی در مردان ویاگرا


بهبود مدت زمان انزال در رابطه ذوجین با مصرف قرص ویاگرا



قرص تاخیری اصل خارجی



خرید قرص تنظیم کننده مدت انزال مردان در طول رابطه نزدیکی

خرید ارزان قرص تاخیری ویاگرا



قیمت داروی ویاگرا |شرکت فروش داروی تاخیری ویاگرا



سایت فروش قرص ویاگرا|نماینده رسمی داروی ویاگرا در ایران

سفارش انلاین قرص ویاگرا|فروش پستی ویاگرا ارزان قیمت


خرید پستی قرص ویاگرا|فروش اینترنتی قرص ویاگرا

خرید اینترنتی قرص ویاگرا |درباره داروی تاخیری ویاگرا اصل خارجی

خرید قرص ویاگرا


خرید قرص جلوگیری از انزال زودرس



مکس من گیاهی بهترین کپسول تاخیری و رفع انزال زود رس



از کدام سایت میتوان قرص تاخیری اصل تهیه نمود

مشخصات و نظرات استفاده کنندگان قرص مکس من


زود ارضایی در مردان را با کدام دارو میتوان درمان کرد


خرید قرص تاخیری بدون کوچکترین عارضه جانبی



راههای جلوگیری از انزال زود رس مردان بطور گیاهی و طبیعی

روشهای جلوگیری از زود ارضایی مردان با قرص گیاهی مکس من


خرید قرص درمان دائمی زود انزالی در مردان بطور طبیعی و گیاهی


قرص گیاهی سفت کننده کمر


کپسول مکس من 12 عددی را از ما بخواهید قرص تاخیری اصل


قیمت قرص مکس من چقدر است


خرید قرص تاخیری در تهران و شهرستانها |ارسال قرص تاخیری به کل نقاط کشور

فروش داروی جنسی در تهران و شهرستان ها


خرید قرص تاخیری خرید پستی و اینترنتی قرص تاخیری maxman


خرید قرص تاخیری maxman

خرید قرص مکس من اصل از داروخانه

خرید پستی قرص تاخیری مکس من

فروشگاه اینترنتی قرص مکس من


قرص بزرگ کننده الت مکس من اصل امریکا


خرید داروی بهبود عملکرد جنسی مردان در مدت زمان اندک بدون عوارض جانبی


بخوانید از بهترین قرص تاخیری در دنیا


خرید داروی گیاهی خارجی تاخیری صد درصد تضمینی برای اقایان


خرید داروهای تاخیری اصل |داروی مطمئن درمان زود انزالی در مردان


خرید داروی جلوگیری از زود ارضا شدن جنسی مردان


خرید قرص پیشگیری از انزال زود رس در مردان


قرص تاخیری مکس من چه مدت زمانی انزال را به تاخیر می اندازد


خرید قرص حجم دهنده و کلفت ساز ارزان قیمت الت مردانه

خرید قرص شق کننده الت ارزان قیمت


خرید قرص سفت کننده الت ارزان قیمت

خرید قرص راست کننده الت ارزان قیمت


جدیدترین محصول در بین قرص های تاخیری اصل خارجی


خرید قرص انلارجمنت اصل


کانال تلگرام خرید قرص تاخیری اصل

وبسایت رسمی فروش قرص تاخیری مکس من


نمایندگی رسمی فروش داروی مکس من

سفارش پستی قرص مکس من |قرص تاخیر اور انزال اصل خارجی


خرید قرص مکس من 12 تایی


خرید قرص مکس من اورجینال


خرید قرص قدرتمند کردن توان و قوای جنسی اقایان


افزایش میزان اب منی در مردان و داروی تاخیری برتر

خرید قرصی که زمان امدن اب منی در مردان را به تاخیر بیندازد

داروی گیاهی مکس من درمان کننده سستی الت و زودانزالی مرد


ادرس سایت خرید قرص تاخیری


ورد به صفحه خرید قرص تاخیری

خرید قرص حجم دهنده الت و تاخیری قوی


خرید اینترنتی قرص مکس من |سفارش انلاین کپسول تاخیری


تشخیص قرص مکس من اصل


قرص مکس من چیست


عوارض قرص مکس من


قیمت مکس من


قرص مکس من در داروخانه

عکس قرص مکس من


خرید داروی افزایش دهنده قدرت جنسی مردان کلفت کننده ارزان قیمت الت

فروش کپسول تاخیری مکس من پرفروشترین داروی تاخیری جهان


کدام داروی تاخیری فروش بیشتری در ایران دارد و محبوب است

خرید قرص تقویت کننده قوای جنسی و درمان زود انزالی در مردان


خرید پستی قرص تاخیری مکس من |مکس من اصل خرید از سایت اصلی

خرید بهترین قرص تاخیری


خرید قرص تاخیری قوی |قرص تاخیری جدید امریکایی

افزایش دهنده مدت زمان نزدیکی با داروی گیاهی مکس من خارجی


فروشنده قرص ویگرکس پلاس اصل کانادا در ایران

وبسایت رسمی فروش داروی بزرگ کننده الت


ارسال قرص بزرگ کننده الت ویگرکس به همه جای ایران


ارسال قرص تاخیری به همه جای ایران

سفارش تلفنی قرص ویگرکس |خرید قرص ویگرکس در تهران و شهرستانها

قوی کردن کمر مردان با داروی قدرتمند ویگرکس

خرید داروی افزایش دهنده لذت جنسی در مردان


روشهای علمی برای بزرگ کردن الت مردانه