۱.اگر ۵۰تا۹۰گرم از آن را بخورید،مقوی قلب و‌دهانه ی معده است،برای رفع خونروی از سینه و‌رفع خشونت سینه و‌ خفقان گرم و‌درد معده و روده ها و دل پیچه ی سرد و‌گرم و‌تسکین درد کبد و‌طحال مفید است.

۲.برای درمان بی اشتهایی پس از روزه گرفتن یا رژیم باید هر روز کمی از آن را با کمی عسل مخلوط کنید و‌بخورید.

۳.برای درمان خونریزی لثه هر روز کمی از آن را گرم کنید و پای دندان بگیرید،جهت درمان خونریزی گلو آن را در گلو قرقره کنید.

۴.بو کردن و‌مالیدن آن برای تسکین سر دردهای گرم و‌درد چشم مفید است و اگر با قرنفل ساییده و مخلوط شود، برای سردردهای سرد و‌ناراحتی های سر نافع است.

 


مطالب پیشنهادی سایت در زیز :

 

خرید قرص مکس من60 تایی اصل آمریکا

بهترین دارو برای افزایش قوای جنسی اقایان, بهترین داروی گیاهی زود انزالی روش برطرف کردن دائمی انزال زودهنگام, بهترین قرص تاخیری در دنیا درمان دائمی زود انزالی, بهترین قرصهای دایمی تاخیری انزال دارو برای انزال زود رس معرفی قویترین راه های تاخیر انداختن در انزال و ارضا شدن, بهترین مکمل برای افزایش حجم آلت تناسلی, تهیه بهترین قرص تاخیری از سایت ما, جدیدترین داروی افزایش آلت - روش های بزرگ کردن آلت, جدیدترین و قویترین قرص سنتی برای درمان زود انزالی موثرترین قرص تاخیری جنسی, چکار کنیم آب کمر دیر بیاد؟, چگونه از روش طبیعی التمان را بزرگ کنیم داروی ١٠٠ تضمینی برای بزرگ تر کردن الت تناسلی, چگونه التمان را بزرگ کنیم؟ ناتوانی جنسی مردان در طول الت و راههای درمان پزشکی اصولی ترین راه بزرگ و کلفت کردن آلت | بهترین و قویترین داروی گیاهی برای بزرگ کردن الت تناسلی, خرید بهترین دارویی که برای بزرگ کردن الت موجود است, خرید داروی مکس من برای افزایش مدت نزدیکی در ذوجین, خرید قرص افزایش توان جنسی اقایان خرید قرص مکس من 60تایی خارجی, خرید قرص بالابردن عطش جنسی در مردان با قرص های مکس من اصل, خرید قرص بزرگ کننده الت مردانه در زمان نزدیکی و مقاربت, خرید قرص پرزور کننده مردان در زمان رابطه جنسی, خرید قرص تاخیری داروخانه ای امریکایی, خرید قرص شق کننده قوی مکس من برای مردان, خرید قرص کلفت کننده فوری الت حجم گیری سریع الت, خرید قرص مکس من ساخت امریکا دیر انزالی قوی, خرید قرص مکس من کلفت کننده الت در زمان نزدیکی, خرید نسخه درجه یک از قرص های تاخیری مکس من, فروش داروی مکس من برای افزایش لذت جنسی در مردان, قرص اصل مکس من بهبود در روابط جنسی ذوجین, قرص قوی جهت دیر انزالی و بزرگسازی الت در زمان رابطه جنسی

خرید دستگاه بزرگ کننده الت

ایا استفاده از وسیله های پزشکی برای بزرگ کردن الت عوارض دارد, با چه دستگاهی بهتر میتوان الت را بزرگ کرد, بهترین دستگاهی که برای بزرگ کردن الت موثر است کدام است, چگونه میتوانیم دستگاه لارجر باکس را استفاده کنیم, خرید اینترنتی دستگاه لارجرباکس, خرید پستی دستگاه لارجر باکس, خرید دستگاه لارجر باکس جهت بزرگ کردن الت, خرید دستگاه مشهور جهانی برای بزرگ کردن الت, دستگاه لارجرباکس را ازکجا بخریم, روش تضمینی برای بزرگ کردن الت با دستگاههای لارجر باکس, سایت فروش دستگاه لارجرباکس, ضرر هایی که دستگاه لارجر باکس دارد, طرز استفاده از دستگاه بزرگ کننده الت لارجرباکس چگونه است, عوارض استفاده از دستگاه لارجر باکس, فرق بین دارو و دستگاه در بزرگ کردن الت, فروش انواع مدل های مختلف دستگاه لارجر باکس, فروش اینترنتی دستگاه largerbox, فروش فوری دستگاه بزرگ کننده الت, فیلم طرز بستن دستگاه لارجر باکس روی الت, قیمت خرید دستگاه لارجر باکس, مرکز نمایندگی فعال تهیه دستگاههای لارجر باکس طلایی در ایران