قبل از اینکه پزشک یا ماما بخواهد اقدام به گذاشتن آی . یو. دی. نماید . یک بررسی و معاینه کلی (چک آپ) انجام شود . این معاینات شامل معاینه لگن و پستانها ، تست پاپ اسمیر و آزمایش حاملگی می باشد .در صورتی که هیچ مشکلی وجود نداشت ، می توان اقدام به نصب آی . یو. دی. نمود.
 
آی . یو. دی. را معمولا در روزهای آخر عادت ماهانه نصب می کنند زیرا در آن هنگام ، دهانه رحم کمی باز بوده و احتمال وجود حاملگی بسیا راندک می باشد . با این حال ، می توان آی . یو. دی. را در هر زمانی نصب نمود . کل زمان نصب آی . یو. دی. حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه طول میکشد . اکثر خانمها در هنگام نصب و نیز بعد از قرار دادن آی . یو. دی. احساس انقباضهایی می کنند . مصرف قرصهای ایبو پروفن می تواند به کم کردن این انقباضهای دردناک کمک نماید. بهتر است این قرصها یکی دو ساعت قبل از نصب آی . یو. دی. خورده شوند تا اثر بهتری داشته باشند . قبل از نصب آی . یو. دی. پزشک یا ماما با استفاده از یک وسیله مخصوص ، اندازه و عمق رحم را اندازه گیری می کند . سپس به آرامی آی . یو. دی. را در رحم قرار میدهند . ممکن است در هنگام نصب آی . یو. دی. انقباضهای دردناکی ایجاد شود و بعد از نصب نیز مقداری خونریزی ایجاد گردد .
 
بعد از نصب آی . یو. دی. به مدت پنج روز از انجام مقاربت خودداری نمایید و نیز در طی این مدت از قرار دادن هر گونه چیزی در داخل مهبل خود (مثل تامپون) پرهیز نمایید . این کار باعث می گردد که احتمال وقوع عفونت کاهش یابد . انقباضهای خفیفی ممکن است در طی چند روز پس از نصب آی . یو. دی. ایجاد شود که میتوان با مصرف داروهای مسکن ساده مثل ایبوپروفن ، آسپرین ویا استامینوفن آنها را تسکین داد . در صورتی که درد خیلی شدید بوده و با مصرف این مسکن ها تسکین پیدا نکرد ، با
 
پزشک خود تماس بگیرید

از دیگر مطالب وب سایت دیدن بفرمایید :

از سایز مطالب این وبسایت دیدن بفرمایید :

داروی گیاهی سنتی افزایش طول الت تناسلی

خرید قرص مگنارکسTags , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

داروی بزرگ کننده سایز آلت

خرید قرص مگنارکسTags , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

داروی موثر بزرگ کننده دایمی حجم و سایز الات تناسلی مردان | قرص مگنا رکس

خرید قرص مگنارکسTags , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,